A japán motorok többségén igen hasonló szerkezet tölti az akkumulátort: állandó mágneses, söntszabályozós generátor.
A Yamaha Virago modellek nem mai csirkék, nagyon sok közülük nem is kapott kellő mennyiségű törődést, így érett korukra gyakori probléma a leégő feszültségszabályozó. Sokaknál a csere után az új is hamar beadja a kulcsot.
Ennek a leggyakoribb okára próbálom rávezetni az olvasót - a probléma megelőzhető.
Letölthető INNEN
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.